6 kommentarer

NICOLE

30 Dec 2017 12:12

Verkligen så snyggt :D

Jessica Högberg

30 Dec 2017 14:44

finns några att välja på=)

Celine

30 Dec 2017 15:27

Så jäkla snyggt!

JoJo

30 Dec 2017 17:14

så snyggt! :D

sv; tack fina du! :) vad skönt att du valde att ta semester igår så du får några dagars ledighet igen. tror att det var klokt av dig :D jag känner igen det där. jag är också expert på att falla för fel karlar. ska vi bilda club? hahah ;P ja jag blir också väldigt väldigt lätt sårad. usch ibland hatar jag det såå mycket. ja jag tycker också synd om hans familj om han nu har en sån. men jag hoppas som sagt att han inte har familj. visst barn kan han ju ha men jag hoppas att han är singel nu för allas skull. hum konstigt att han inte svarade. har du fått nåt svar nu? hoppas att det går bra för målningen för dig :) jag har inte haft så mycket inplanerat. har mest varit hemma och tagit det lugnt. var och fixade fransarna och fick en spraytan tidigare idag. lite senare ska jag kolla på hockey tänkte jag :) ha en fin lördagskväll pinglan <3​

Pauline Hurtig

30 Dec 2017 20:27

snygga!

cecilia

30 Dec 2017 20:49

åå så mycket snyggt!! :)

Kommentera

Publiceras ej