Ah, och så var den här veckan igång - lika mycket/stressigt på jobbet återigen. P.g.a detta så har jag så svårt att slappna av på kvällarna när jag kommer hem, tänker på morgondagen.
 
För att komma ner i varv så började jag rensa i mina garderober, herrans vad man sparar på plagg egentligen. Samtidigt så ska jag nog "sprätta sönder" en del istället för att slänga allt... spara tygerna till mina sy-projekt :).
 
Nu har jag slängt mig framför TV:n. I väntan på "I en annan del av Köping" så avnjuter jag lite kaffe & bläddrar i min nya Style by tidning som kom hit hem idag.
Vad pysslar ni själva med?
 
 
 

5 kommentarer

Carro

27 Feb 2017 20:23

Mysigt! :)

Gabriella

27 Feb 2017 20:56

Smart att spara kläderna till projekt!!

N

27 Feb 2017 23:45

Bästa kombon, tidning och kaffe!

Anonym

28 Feb 2017 01:08

Tråkigt att du har de så stressigt!

sandra

28 Feb 2017 17:58

kaffe <3

Kommentera

Publiceras ej