8 kommentarer

Tina

29 Nov 2017 07:51

Sv: åh tack fina du <3 Jag har satt upp en plan och de är att jag vill försöka träna tre dagar i veckan, om de kaosar med schemat och mycket jobb minst två iallafall! Jag kör ju liksom mage/rygg ett pass, axlar/armar ett, ben/rumpa ett och kondition ett, så de behövs typ tre i veckan för att hinna med så mycket kroppsdelar som vanligt! Jag är ett jätte godismonster, men har faktiskt varit godis och kakfri i två dagar nu de är bra för att vara med mig, speciellt med lingonveckan med, haha! Jag ska inte sluta äta godis helt helt, för om man gått ner i vikt och börjar äta lite smått en lördag tillexempel, så rasar man ju upp i vikt istället! Men de blir en dag i veckan med sånt och lagom mängder! Vill verkligen gå ner i vikt, mår inte bra alltså! :( <3 men åh vad kul att ni flirta på ;) ja du får bjuda ut honom på lördag;) de tycker jag <3 kul med lite julshopping på lördag, de blir de för mig idag med fina Emelie! :) tack jag hade en fantastisk tisdag! Hoppas du haft en fin start på veckan med allt flirtande och att du får en toppen onsdag fina du<3

Den låten var Riktigt fin!<3

Matilda Berlin

29 Nov 2017 08:19

Hon har faktiskt blivit så himla bra! Heja Selena!! <3

Amanda

29 Nov 2017 14:05

Den är så braaa!

Kattis

29 Nov 2017 16:52

Så bra låt!:D

cecilia

29 Nov 2017 17:11

såå bra!! :)

J

29 Nov 2017 17:41

Bra låt!

emelie andersson

29 Nov 2017 19:56

så himla bra! :)

Julia

29 Nov 2017 20:56

Måste jag lyssna på!

Kommentera

Publiceras ej