Ikväll är det äntligen dags för den fjärde fredagsfinalen i Idol 2017.

Kvällens tema är: "Hits på svenska!"
Och dessa låtar sjunger idolerna.
 
Chris - "Somliga går i trasiga skor" (Cornelis Vreeswijk)
 
Kevin K - "Öppna din dörr" (Tommy Nilsson)
 
Jemima - "Jag kommer" (Veronica Maggio)
 
Magnus - "Ramlar" (Håkan Hellström)
 
Joakim- "Valborg" (Håkan Hellström)
 
Gabriel - "Snacket på stan" (Danny Saucedo)
 
Erika - "Rygg mot rygg" (Molly Sandén)
 
Noah - "Fan va bra" (Jakob Karlberg)
 
Hanna - "Allt jag behöver" (Lisa Nilsson)
 
 Jag hoppas verkligen att mina favvisar Joakim & Gabriel gör succé - igen <3
 
Två killar ska köra Håkan...
 
 
 

9 kommentarer

Tina

20 Oct 2017 19:26

Sv: ja de har verkligen varit en helt fantastisk fredag! Vad kul att du ser fram emot att se bilderna! Dom kommer så småningom om😍Jaha okej, men en tripp någonstans en weekend låter ju underbart! De förtjänar du! Vad härligt att ligga nerbäddad med popcorn och film! Jag skulle gärna vilja ha ledig helg, är inte alls sugen på jobba i morgon! Men men är ledig söndag! Så vet inte riktigt vad som händer än! 😊

Åh vilka låtar! Denna kvällen kan nog bli riktigt bra! Hoppas Gabriel och Joakim levererar som alltid! Ha en fantastisk fortsatt fin fredag kväll!
Kram <3

Emma

20 Oct 2017 21:49

Mina favvisar är Chris, Joakim och Jemima! Men jag tycker Hit på svenska är ett ganska tråkigt tema tyvärr :/

Tina

20 Oct 2017 22:27

Sv: Åhh Londonresa till jul och shoppa massa julklappar lär ju vara fantastiskt! Men de är klart de kan bli lite svårt med din syster om hon precis fått barn! Oj många som fyller jämt samtidigt i din familj då ju! Vad härligt att hyra ett hus i Mallorca, de måste vara fantastiskt! Vilken dröm! Mina favoriter i dagens program var Joakim som alltid och Kevin levererade faktiskt riktigt bra idag! Sedan tycker jag även om Hanna lite! Tycker hon har förbättras drastiskt med tanke på att hon bara stått på scenen och sjungit innan men idag dansade hon mycket och gjorde de riktigt bra medan hon sjöng faktiskt! :) chris valde helt fel låt enligt mig:)

Var de i morgon du skulle på kalas? Du måste säga om han blev glad för cykeln, hur han reagerade! :)

Kram <3

Linda

21 Oct 2017 09:10

Åh, har själv inte sett avsnitten än :-D

MALIN

21 Oct 2017 10:19

Kul med Idol! Kikar själv inte på det faktiskt! Kram

Kattis

21 Oct 2017 11:43

Det var några riktigt klassiska svenska låtar!☺ Gjorde dem succé?

cecilia

21 Oct 2017 15:01

Jag har inte ens kollat på idol!! men borde göra de!!:D

Louise

21 Oct 2017 17:16

Så tråkigt att Magnus åkte ! :/

Felicia

22 Oct 2017 12:40

kul med svenskt teama :D

Kommentera

Publiceras ej