Ikväll är det äntligen dags för den första fredagsfinalen i Idol 2017.


Kvällens tema är: "Fredagsparty!"
Och dessa låtar sjunger idolerna.

Magnus - "Blame it on the boogie" (The Jacksons)

Hanna - "Symphony" (Zara Larsson)

Frida - "Only girl (in the world)" (Rihanna)

Jemima - "Ex's and oh's" (Elle King)

Chris - "Don't you worry child" (Swedish House Mafia)

Erika - "Bang Bang" (Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj)

Kevin K - "Castle on the hill" (Ed Sheeran)

Noah - "Classic" (MKTO)

Kevin O - "Hold my hand" (Jess Glynne)

Gabriel - "I wish" (Stevie Wonder)

Olivia - "You shook me all night long" (AC/DC)

Joakim - "Dancing on my own" (Robyn) 


Är ni lika galna Idol-människor som mig? Har ni några favvisar? 
Jag hoppas verkligen att mina favvisar Joakim & Gabriel gör succé 😋

6 kommentarer

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

29 Sep 2017 16:46

Jag gillar att ha IDOL på i bakgrunden, typ när jag redigerar bilder :)

Amanda

29 Sep 2017 17:37

Kollar nog mer bara för skojs skull och gör lite annat undertiden typ haha<3

Gabriella

29 Sep 2017 19:18

Åh jag ääälskar Idol!!

carro

29 Sep 2017 19:29

Av det lilla jag sett och hört av denna omgången av idol så tycker jag att Chris sjunger bra :)

Emilia

29 Sep 2017 22:38

Kollar inte på idol detta året hehhe

Kattis

30 Sep 2017 13:38

Har inte sett ett avsnitt av denna omgång med Idol!😛

Kommentera

Publiceras ej