Ah, kyla, sol, ösregn, sol, molnigt, sol, o.s.v - men det är väl detta som kallas höst antar jag.
Hur som helst så hittade jag den nya IKEA-katalogen i min brevlåda igår. Så när jag kom hem förut så gjorde jag mig en kopp kaffe, och satte mig på min uteplats för att frossa i inredningsinspiration. Nu vill man bara göra om överallt här hemma *haha*.
 
Lill-lördag och mer än halva jobbveckan är avklarad *yippie*. Stressigt stressigt, men som sag så gör ju detta att dagarna går fort :).
 
Hur har ni själva haft det denna onsdag?
 
Nästan 200 sidor med inspiration <3
 
 
 

6 kommentarer

Flisan

15 Aug 2018 19:27

Faktiskt vart på ikea två gånger i sommar hehe :P

Emma Engström

15 Aug 2018 19:53

Man kan hitta så mycket snyggt på IKEA ändå! :D <3

Johanna

15 Aug 2018 21:24

Den kika jag med igenom idag när jag kom hem :) Får se om jag orkar till ikea i helgen eller om det får bli en annan helg :)

NICOLE

15 Aug 2018 21:25

Så kul att kika i :D

Natalie

15 Aug 2018 22:02

Det är en rolig och inspirerande katalog, kollade i den idag! :)

blondina

16 Aug 2018 01:01

vilken fin kopp ju :) och fatet likaså :) kram

Kommentera

Publiceras ej