Uhu, vad deppig jag blir! Hela helgen och igår kunde man gå runt med sneakers och solglajjor, dock en del blåst... 😎
Igårkväll bröt snöovädret ut! När jag skulle gå till jobbet i morses så fick jag en chock - 25 cm snö och snöyra, oskottade vägar! Fick pulsa i snön bort till jobbet, snön gick en bit upp på smalbenen på mig. Detta innebar att när jag väl kom bort till jobbet så hade det kommit in snö i mina stövlar, uh 😖. 
Jag fattar inte att folk kan uppskatta detta vädret...

Hoppas verkligen att det slutar snö snart! *brr*.

(null)

(null)
Hur kan man gilla detta? 😒

4 kommentarer

Miss Jennifer

27 Feb 2018 20:44

Jag förstår inte heller hur man kan gilla det :/

JoJo

27 Feb 2018 21:20

ja usch!! nu är jag såå less på den här snön!! ;o

sv; åh tack! jag älskar den verkligen! :D vilken tur för din skull att det blev inställt i helgen och att det blev av i söndags istället så att du också kunde följa med :D ja det blev dom två senaste beck-filmerna under mitt maraton :) nu väntar jag på att nästa ska släppas. hoppas att du har fått en bra start på veckan fina du! ​😍​

Cecilia

28 Feb 2018 02:40

Men vad mycket snöööö!!! och så kallt:(

Natalie Salazar

28 Feb 2018 11:38

såå mkt det snö det är i hela sverige, det är ju ändå lite fint måste jag säga att se alla dessa fina bilder, men usch för att ta sig ut *brrrrr*

Kommentera

Publiceras ej