Söndag, och ja, det har varit svalare ute idag men kommande vecka utlovas det t.o.m ÖVER 30 grader *wohoo*. Därför är det riktigt surt att jag börjar jobba imorgon igen...
 
Har som sagt inte blivit så mycket solande idag för min del, men däremot fika med en vän, och lite shopping - en vas & några glas bl.a..
Nu håller jag på med lite have-2-do-sysslor som tvättstuga och fixa matlådor till kommande vecka.
Och så ska man väl precis som (typ) alla kolla in VM-finalen.
 
Vad pysslar ni själva med denna söndag?
 
Glasvas med hålmönstrat lock. 39,50:- på rean hos Dimoda (ord.pris 79:-)
 
2 st glas med sugrör, 29:-/st hos Dimoda. (Själv ska jag dock ta ur sugrören och använda glasen som vaser.
 
 
 

4 kommentarer

Amanda Persson

15 Jul 2018 16:55

vilka fina grejer du köpte :)

Carolina

15 Jul 2018 17:40

En sådan glasvas har jag precis fått i min äga tack vare min mormor. Kan nog tro att det kan vara riktigt snyggt faktiskt och planerar att testa under veckans gång :D
Dem lampglasen var väl för coola!!

Sv; ja, kika gärna in där och se om det finns något som passar dig eller någon du känner nu då det är trettio procent! Berätta gärna om du köper något, alltid kul att veta :D

Kourtney Yasmine Styles

15 Jul 2018 20:02

Va har ni haft dte svalare idag? här i sthlm har det bara blivit varmare för varje dag o ska bli varmare imorn o på tis med!!
Själv har jag jobbat hela helgen o jag vet inte vad som va skönast. vi har ingen AC i butiken så det va varmt ändå, men tror faan att det va varmare utomhus idag o igår asså?!!

Carolina

15 Jul 2018 20:34

Sv; javisst är dem! Ja, jag tackade min älskade mormor så hjärtligt! :'D

Kommentera

Publiceras ej