Fick i alla fall filmat lite med mobilen igår - resultatet blev helt OK <3.
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer

NICOLE

12 Jul 2018 19:49

Å så braaa det var :D

Emma Engström

12 Jul 2018 21:08

Åhh hade vela vara där!! <3

Matilda Berlin

13 Jul 2018 10:47

Men alltså WOW!!! Kram fina <3

JoJo

13 Jul 2018 16:27

åh jag skulle också vilja se honom :D min kompis ska se honom imorgon i sthlm.

sv; härligt att du hade en sån bra midsommar och att cruisingen blev så lyckad :D hihi ja, jag känner själv att jag hade passat in där i cruisingen. vad glad jag blir när du också tycker att jag gör det :) min midsommarhelg var fin tack :) sorry för supersent svar, men har inte haft så mycket tid och ork att hinna svara ikapp på alla kommentarer jag har fått senaste veckorna. känns som att man har massa annat att göra på sommaren än att sitta vid datorn :P hoppas att du njuter av sommaren fina du :D <3

Blondina

18 Jan 2019 20:34

Haha ja det är småpotatis för oss -8 då tycker vi det är skönt men nu fryser jag så blir spänd i ryggen får så ont när de är så här kallt 🙄

Kommentera

Publiceras ej