Jösses vad klockan har gått undan idag. Gick bort till torget vid 12.30-tiden för att kika i butiker & shoppa för löneöverskottet :). Bra motion gav det mig i alla fall... På vägen hem så passerade jag ett fik och fick se en väninna till mig sitta där - så ja, jag fick stannat till och tagit mig en cappuccino... Helt plötsligt tittade jag ner på telefonen och såg att klockan var 15:52 - HERREGUD, vart har dagen tagit vägen?! <3
 
Blev en hel del shopping faktiskt, några riktiga guldkorn :p
 
Äntligen fanns mitt Bianca-halsband i silver <3
 
Body butter & handkräm - dom godaste och bästa som finns.
 
Pannband, från Gina Tricot
 
Blus med puffärmar & volang i halsen, från Gina Tricot.
 
 
Svarta kostymbyxor från H&M - världens skönaste (har redan 3 andra par) :).
 
+ en massa annat.
 
--------------------------------------------------------------
 
Nu sitter jag här hemma framför TV:n och datorn och äter av mitt påskgodis. Får sluta snart och fortsätta med riktig middag istället *oops*.
Hoppas ni alla har en fin låååååångfredag <3
 
 
 

8 kommentarer

Sandra

30 Mar 2018 18:37

vilket fint halsband :D

Miss Jennifer

30 Mar 2018 21:29

Så fint halsband :D

MALIN

30 Mar 2018 22:20

Så himla fint halsband! Kram

NICOLE

30 Mar 2018 23:17

Men å så bra shopping :D är så sugen på ett sånt hårband med :D

Linnea Kinis

30 Mar 2018 23:44

ja dagen har bara svischat förbi! :)

Matilda Berlin

31 Mar 2018 07:32

Men alltså WOW vad mycket fint!! ÄLSKAR halsbandet! Så fint ju =) Kram <33

My

31 Mar 2018 11:42

Roligt med massa nytt :D

carro

31 Mar 2018 18:16

Kul att shoppa :)

Kommentera

Publiceras ej