Varför ska allt vara så orättvist/onödigt?! 😩
Dom senaste dagarna har syrran och svågern pendlat fram och tillbaka till sjukhuset med lilla systerdottern p.g.a att hon varit frånvarande i några sekunder.
Mängder med provtagningar m.m.

Igårkväll skrev syrran att dom hade åkt in ännu en gång med lillan och nu verkar det som att hon troligtvis drabbats av epilepsi. 

En mildare variant, utan kramper. Jag vill inte att hon ska gå igenom samma helsike som mig då jag själv lider av epilepsi. Jag har varit "frisk" i ca 3,5 år nu och har lärt mig leva med det. Men min systerdotter är 8 MÅNADER(!). Det är sååå orättvist. Håller verkligen tummarna för att det inte är epilepsi. 🙏🏻
(null)
Juni, vår lilla Unicorn 🦄❤️🦄❤️

6 kommentarer

JoJo

21 Mar 2018 16:40

så söt hon är! :D jag håller verkligen tummarna jag också att det inte är epilepsi hon har fått :(

sv; vad kul att du ska se ed live i sommar, förstår att du längtar :) ja dom nya beck-filmerna är väldigt bra. vet du om det kommer komma ut fler än dom tre som är ute nu? sorry för sent svar, men har haft en liten välbehövd bloggpaus. men nu ska jag försöka vara tillbaka på bloggen :) hoppas allt är bra med dig tjejen och att du har en fin vecka! <3

NICOLE

21 Mar 2018 19:53

Men åå nej.. håller tummarna för henne <3

Pauline Hurtig

21 Mar 2018 20:34

hihi vad söt :D

Linnea Kinis

21 Mar 2018 23:02

åh hoppas inte hon fått det :( min kille har också epilepsi

ramona

22 Mar 2018 05:53

så himla söt <3 Hoppas verkligen att det inte är det dom tror och att hon istället blir bättre :)

Hanna Karlsson

22 Mar 2018 10:12

Åh så söt!

Kommentera

Publiceras ej