Här sitter jag framför TV:n och bara skakar. Hade bara hunnit vara hemma i max 10 minuter under eftermiddagen när det helt plötsligt kom flera räddningstjänstbilar i en herrans fart. Så får jag se att tåget står helt stilla på spåret, kunde se allt från min uteplats. NEJ! Var min första tanke(!). Det lät från bommarna i över en timme, slutligen backade tåget tillbaka och då ser man ambulanspersonal o räddningstjänst som går runt o letar efter nåt (kanske kroppsdelar). Sen kom det upp på nätet:

(null)
Usch, dom måste få bort den där obevakade övergången 😩. 

——————

Annars har jag bara jobbat idag och så blev det ett dopp i havet på nytt - helt klart årets varmaste dag med +30 grader.

(null)

Hoppas ni har en fin lill-lördag 😋☀️

6 kommentarer

Ida Lindborg ♡

30 May 2018 22:38

åh fyfan vad hemskt!

Flisan

30 May 2018 23:38

Sv: det e verkligen en serie man kan se om flera ggr :D

Men fy va hemskt :(

ramona

31 May 2018 06:15

Nej fy så hemskt <3 Stackars föräldrar, mardröm. Nej vill inte tänka på det.

Anonym

31 May 2018 22:38

Så hemskt med pojken!

Anonym

31 May 2018 22:38

Så hemskt med pojken!

Sara

31 May 2018 22:39

Så hemskt med pojken!

Kommentera

Publiceras ej