November, eller movember, ser redan att en del kollegor börjat spara sina mustascher - en fin gest :).
Jösses alltså, jag kan verkligen inte förstå att vi redan är inne i årets näst sista månad.
 
Blev jobb fram till kl. 16 idag med, därefter tog jag vägen om Dimoda på hemvägen. Dom får in färska blommor varje torsdag så jag fick köpt på mig en bukett med i rosa nyanser... lite ljus i höstmörkret.
 
Har nu precis kommit ur en varm och skön dusch, hoppat i mjukiskläder och det enda som återstår nu är att packa en väska med kläder m.m. eftersom jag imorgon återigen ska hem till min syster efter jobbet för att agera barnvakt. Blir även lite idol- och tacomys med systersonen när syrran jobbar <3.
 
Har ni själva några roliga helgplaner?
 
Nya färska blommor fick det bli idag <3
 
 
 

2 kommentarer

ebba

01 Nov 2018 21:43

härlig bukett :)

Tina

02 Nov 2018 11:16

Sv: ja visst var vagnen fin!😍 ja de är skönt att sakta men säkert checka av några punkter inför bebis😍
Mysigt att vara barnvakt! Hoppas rätt person åker ur idol ikväll bara! Oskar och jag sitter just nu på tåget till Vimmerby för att hämta hem våran nya bil😍 ikväll blir de hockey då Kalmar hc och Nybro spelar! Hoppas du får en toppen fredag! Blommorna var så fina😍

Kommentera

Publiceras ej