Åh en sån dag. Slapp vakna upp till en väckarklocka i morses eftersom jag valde att ta semester idag :).
Istället vaknade jag till av att min syster ringde strax efter kl. 9. Hon undrade om jag ville åka med på en roadtrip till Uddevalla - självklart!

Vi var inne på Bauhaus, Rusta, Ö&B och några andra affärer. Jag var inte på jakt efter något speciellt, men fick i alla fall fyndat en ljuslykta, några blockljus.

(null)

(null)

Väl hemma förut så hade jag 5 st paket att hämta ut (julklappar enbart). Och så fick jag shoppat lite annat som snygga vaser i en grön nyans och min favvisparfym "viva la fleur" från juicy couture.

(null)

(null)

Nu avnjuter jag en god kaffe och inväntar kvällens Idol, semifinal.
Vad pysslar ni själva med ikväll?

8 kommentarer

Emma Engström

30 Nov 2018 17:42

Ljuslyktor kan man verkligen inte få för många av! :D <3

Anna

30 Nov 2018 18:50

Så mycket fint! :)

Johanna

30 Nov 2018 18:53

Låter som en härlig semesterdag :)

cecilia

30 Nov 2018 23:15

men å låter som en härlig dag!! :)<33

Matilda Berlin

01 Dec 2018 10:21

Så härligt!! Hoppas du får en fantastisk helg nu då fining <3

Matilda Berlin

01 Dec 2018 10:22

Så härligt!! Hoppas du får en fantastisk helg nu då fining <3

Yasmine

01 Dec 2018 17:02

Vad roligt med roadtrip, och man lyckas ju alltid komma hem med saker trots att man inte har tänkt köpa något haha! Kram

Jasmine

01 Dec 2018 17:03

Härligt med semesterdag! Du tycks ha utnyttjat den väl. Kul med nya saker till hemmet. :)

Svar: Tack för orden! Att ha köpt brudklänningen känns bra.

Roligt att läsa att du också julbakar. Vi får inspirera varandra i år genom att publicera godsakerna på bloggen! Rocky Road är en favorit även här.

Kram

Kommentera

Publiceras ej