Ah, just nu minns jag tillbaka till gårdagen. Gårdagen som skulle spenderas hemma hos syrran med idol & tacomys... Vad hände? Jo, den där sabla strömmen går och så sitter man i soffan bland levande ljus i 18.30 - 21.05... så det blev helt enkelt ingen tacos *buhu*.
 
Lördag! Och tro det eller ej men jag fick sova fram till strax efter kl. 8.00 i morses, måste nästan vara rekord när min systerdotter är i närheten :).
Efter en god frukost så svängde syrran hem mig.
 
Tog mig en långpromenad i solskenet och därefter en liten sväng på torget, fick shoppat litegrann med *oj*.
Nu ska jag nog ta och kolla in nån bra serie, eller kanske en film?
 
Vad pysslar ni själva med idag?
 
Köpte mig en liten liten ny lightbox <3
 
Mina favoritljus från Dimoda.
 
Och världens sötade skor till systerdottern <3
 
 
 

3 kommentarer

Flisan

03 Nov 2018 15:17

sv: den e superbra :D

segt med strömavbrott :/

Matilda Berlin

04 Nov 2018 08:29

Oh no vad tråkigt med tacosen! Du får ta igen det någon annan kväll =) Kram <3

Angelica Wåhlin

04 Nov 2018 18:54

Näe, så tråkigt med strömavbrottet :/

Kommentera

Publiceras ej