Morning morning,
 
Ah, sååå gott med morgonkaffet... Riktigt skönt att få komma in i värmen, en SVINKALL morgonpromenad blev det till jobbet, tummen upp för att jag fick plockat fram mössa & vinterjacka igår eftermiddag(!).
 
Tisdag som sagt, och även idag blir det jobb fram till kl. 16.
Efter jobbet kommer syrran förbi och hämtar upp mig på jobbet och så ska jag åka med hem till henne och agera barnvakt eftersom hon ska jobba & svågern har åkt till Norge.
Blir en mysig kväll garanterat <3.
 
Vad pysslar ni själva med denna tisdag?
 
 
 
 

7 kommentarer

Emma Engström

20 Nov 2018 10:42

Det är verkligen himla kyligt ute nu! Hoppas du har en toppendag på jobbet <3

Yasmine

20 Nov 2018 11:03

Åååh så mysigt att vara barnvakt! Kram

Matilda Berlin

20 Nov 2018 14:42

Låter som en riktigt bra Tisdag!! Hoppas verkligen den är det med =) kram <3

Maolion

20 Nov 2018 17:38

Hoppas barnvaktandet går bra!

cecilia

20 Nov 2018 18:34

Men såå mysigt då :)
Jag jobbar fram till 01 inatt, så det blir bara jobb för min del hehe!! :D<3

Delila

20 Nov 2018 19:41

Mys med barnvakt :)

JoJo

20 Nov 2018 20:07

morgonkaffet är det bästa kaffet! :D

sv; kul att du gillade mitt inlägg :) vad kul att du får höra att du luktar gott av karlarna på jobbet! :D

ja usch, är inte kul att det är så mörkt ute nu när man slutar jobbet. jag blir så trött av mörkret också :(

haha ja shit vad jag antagligen kommer shoppa nu när jag åker till new york när dom har massa julsaker och sånt :D ja nån julklapp kommer det säkert bli men det kommer troligtvis bli mest till mig själv xD hahah! <3
hoppas allt är bra med dig tjejen och att du har en fin vecka <3

Kommentera

Publiceras ej