Åh, sitter och drömmer mig tillbaka 6 månader, tillbaka till Mallorca & 30 graders värme. Istället får man sitta inlindad i massa täcken och filtar, iförd mjukiskläder, samtidigt som man kikar igenom och rensar bland alla bilder i telefonen... Brrr, jag vill verkligen inte ha höst och så småningom vinter *uh*.
 
Allt är fixat inför morgondagen och nu är det bara väskan som ska packas upp, fick släpa med mig den till jobbet eftersom jag sov över hos syrran natten till idag.
Därefter får det bli mys framför TV:n resten av kvällen, plus att jag ska fortsätta med min rosa poncho som jag stickar.
 
Hoppas ni själva har en fin lill-lördag <3.
 
Take me back 6 månader <3
 
 
 

5 kommentarer

Pauline Hurtig

31 Oct 2018 20:00

åh vad härligt! :D

Johanna

31 Oct 2018 20:04

Härligt tillbakablick :)

Delila

31 Oct 2018 20:55

Sommar är det bästa som finns!

Linda

31 Oct 2018 22:39

en utomlandsresa hade varit underbart!

Jasmine

01 Nov 2018 18:48

Härliga bilder från resan, jag kan förstå att du längtar tillbaka.

Svar: Ja, att besöka loppis är himla roligt! Där finns ju ofta även fina kaffeburkar och -koppar att hitta för dig som kaffedrickare. ;)

Kram

Kommentera

Publiceras ej