Tisdag och här sitter man och halvsvär över sin SEGA mobiltelefon - något som är knas med laddaren till telefonen då den inte vill ladda så bra.
Egentligen borde jag gå bort till affären och köpa en ny laddare, men och andra sidan så har jag tänkt köpa en ny mobil.
 
I nuläget har jag en Iphone 6, men behöver hjälp med att välja ut vilken min nästa telefon ska bli.
Är som sagt väldigt nöjd med Iphone, men vilken modell ska man ha?
 
Please, please, hjälp mig med tips/råd. Vad har ni själva för mobil? Är ni nöjda o.s.v?!
 
 
 
 
 

5 kommentarer

Emma Engström

18 Sep 2018 18:58

Har en Iphone 7 nu som jag gillar och tänker nog fortsätta med Iphone senare, men har haft samsung också som jag gillat :D <3

Johanna

18 Sep 2018 20:12

Jag ahde iphone 6, men bytte till samssung galaxy s9 i våras, mest för de har mycket bättre kameror än iphone :)

enna

18 Sep 2018 20:29

Har själv Iphone 6 så är kanske inte till så stor hjälp ;) Berätta gärna vad du väljer till slut;)

Jeanette

18 Sep 2018 20:35

Jag tappade min iPhone 6 så fick gå tillbaka till min gamla 5:a men borde köpa ny. Själv ska jag helt lämna iPhone då jag inte är så nöjd med dom längre, för mig blir det nog en Samsung eller Huawei :)

Jennifer

19 Sep 2018 04:13

Samsung ska det ju vara ;) haha. Jag kan inget om iphone så kan tyvärr inte hjälpa dig i denna frågan :P

Kommentera

Publiceras ej