Åh, ni är många som har bett mig recensera boken "Störst av allt". Efter att ha blivit besatt av den svenska Netflix-serien så var jag bara tvungen att köpa boken 📖.

JAG ÄLSKAR DEN! Dom har verkligen lyckats få in hela bokens innehåll i serien 😍.
Det tog mig inte många dagar att läsa dom 368 sidorna ute i solskenet... alltså, 10 av 10 i betyg ☀️. 

Inte riktigt lika varmt idag, men sol och +19 grader i alla fall... torsdag och fredag säger tempen +24 🤩.
Hoppas ni har en finfin lill-lördag.

(null)


6 kommentarer

lindajanssons - fashion

24 Apr 2019 18:08

Började kolla på serien för ett par dagar sedan och jag är hooked 🙌

Celine

24 Apr 2019 22:09

Så kul att höra! Måste nog läsa den då!

NICOLE

25 Apr 2019 00:38

Då mååste jag läsa den också :D

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

25 Apr 2019 01:00

Vad roligt att de lyckats få med allt i serien, brukar ju ofta missas mycket när det görs filmer eller serier av böcker. Jag håller på och ser serien, är på avsnitt 3, så himla bra!

Matilda Berlin

25 Apr 2019 07:33

Men åhhh! Då måste jag ju verkligen ta och läsa den i sommar när jag får chansen =) KRAM finaste <3

Jasmine

25 Apr 2019 21:48

Jag har tidigare läst boken och ser nu serien på Netflix. Jag håller med dig om att både boken och serien är bra!

Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Kommentera

Publiceras ej