Oj, vad tomt det kändes när man kom hem från jobbet idag...packade ju ihop alla julsaker igår och bar ner dom till källarförrådet, däribland min kära plastgran. Där får den nu vänta i 11 månader.
Som sagt väldigt tomt, bara en hel del gröna växter nu istället...och det känns faktiskt skönt - blicka framåt 🌱🌱🌱.

Sitter just nu och kollar på cancergalan på TV4, men måste nog byta kanal snart för jag sitter bara och störtlipar 🥺.   
Hoppas ni har en fin kväll! 

(null)
Lite tomt, men skönt på nått sätt.

(null)


4 kommentarer

Jasmine

07 Jan 2019 22:11

Vissa år känns det så där tomt efter att julen har städats ut. I år reflekterar jag knappt alls över det, känner mig så förväntansfull inför det som ligger framför mig. Vad har du att se fram emot år 2019?

Svar: Ja, visst är det härligt med solskenet och vårfint i hemmet!

Kram

Amanda (Swedish Passport)

08 Jan 2019 06:42

Vårt julgran lär nog få stå kvar ett tag till, vi köpte en läghenhet precis innan jul så än så länge är julgranen och julstjärnan den enda belysning vi har i vardagsrummet ;)

Matilda Berlin

08 Jan 2019 07:32

Känner precis samma sak! Plockade bort granen igår och plötsligt blev det väldigt, väldigt tomt! Kram fina <3

Yasmine

08 Jan 2019 13:25

Förstår att det känns tomt utan julpyntet! Men det är snart dags igen :p

Kommentera

Publiceras ej