Har ni någonsin haft en riktigt dålig dag? En sån där då ALLT verkligen går åt skogen, oturen håller sig framme?!
Jag hade en sån igår tisdag.

Det började redan vid kl 09 med att
hyresbolaget ringde mig och ss att dom har fått in en massa klagomål om att min hund skäller på dagarna... Jag kan inte försvara mig eftersom jag jobbar. Det som gjorde mig mest förbannad var att varför har ingen knackat på hos mig personligen? Hyresbolaget får inte lov att berätta vilka som klagat! 
Vad ska jag göra? Kasta ut hunden på gatan? 

Fick smita från jobbet tidigare och ställa mig innanför dörren och gråta i 15 minuter. 😭

(null)

På kvällen när vi tar sista promenaden händer följande:
* jag halkar till på en ’osynlig’ isfläck - landar på rumpan och biter mig i läppen. Tänker oj då och går hemåt.
* ställer mig framför spegeln och ser hur blodet bara forsar från min överläpp - shit, har blivit ett jack på insidan av läppen.
* ringer mamma och pappa kl. 22.45.
* kl 23.00 åker vi ner till akuten.
* kommer in till sköterskor och kirurg som tar lite prover...tack och lov så var det ingen större skada och jag slapp sy! 
* kl 00.15 var vi hemma. Somnade direkt och vaknade av väckarklockan 05.45.
* med en fläskläpp!!
Tror ni jag var trött eller? 🥺🥺🥺

Jaja, shit happens...

(null)

1 kommentarer

cecilia

10 Jan 2019 01:00

men nej vad tråkigt :( Men ibland kommer dessa jäkla dagar alltså, då allt går skit. Dåligt av grannarna att inte knacka på, usch så tråkigt. Du får skriva en lapp och sätta upp, att du gärna vill veta om någon störs av hunden och att de då är då välkommen att säga till dig personligen.

Så hade nog jag gjort :) KRAM<3

Kommentera

Publiceras ej