Mitt hjärta har gått i tusen bitar nu under kvällen.

Igår skrev jag om att flera grannar till mig har lämnat in klagomål till hyresbolaget om att min hund skäller som tusan 🥺. Detta accepteras såklart inte, och kan slutligen leda till att man får en prick i deras hyressystem!

Det är därför med sorg som jag här och nu meddelar att min foderhund har fått återlämnas till kenneln...när en dröm om en egen hund slår in men slocknar lika fort.
Låg och grinade fram till kl 02.00 under natten.

Jag är verkligen heeeelt förkrossad 😭.
Jag kommer inte vara trevlig mot mina fega grannar framöver ❤️❤️❤️

(null)

(null)

Och nu ser bädden ut såhär 🥺

(null)


5 kommentarer

Linda

10 Jan 2019 22:46

Tack det är bra med mig :d hur är det själv? du måste berätta om du köper väskan! är så taggad på att själv köpa en av dom. (haha )

Matilda Berlin

11 Jan 2019 09:09

MItt hjärta går verkligen i bitar utav att läsa det här. Fyyy så tråkigt!! Skickar alla världens kramar <33

Yasmine

11 Jan 2019 17:06

Nej fy sjutton vad trist! </3 Jag lider verkligen med dig!

cecilia

13 Jan 2019 22:34

Nej fyfan :( USCH för dina grannar alltså. Hade knackat dörr och bett dom dra åt helvete :D HAHA, (jag hade seriöst gjort det) <333

Lisa

15 Jan 2019 11:42

Hittade hit genom en annan blogg. Fy så hemskt med din hund. Förstår din hjärtesorg ❤️

Kommentera

Publiceras ej