Tusen tack för alla grattis-hälsningar 😊. Jösses vad trött jag är. Skulle jobbat till kl 16 egentligen men då ett eftermiddagsmöte blev inställt så valde jag att sticka hem vid 14.30-tiden.

Vid 15.30-tiden blev jag, tillsammans med mat & glass i stora lass, upphämtad av pappa och så åkte vi hem till honom och mamma.

Vid 17-tiden kom även syrran och hennes familj dit... grillat i det gassande solskenet och glass efter det.
Och några paket fick jag. 🎁

Nu har jag bäddat ner mig framför TV:n och ska kolla in någon bra film och njuta av ledigheten!

(null)
Fin blombukett med ett presentkort på en shoppingtur.

(null)
Tunn blus med en vacker öppen rygg.

(null)
Stråhandväska.

(null)


3 kommentarer

Amanda

18 Apr 2019 21:49

Skönt att få sluta lite tidigare! :D

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

19 Apr 2019 03:17

Grattis i efterskott tjejen <3 3

Matilda Berlin

19 Apr 2019 08:16

Men åhhh! STORT GRATTIS hjärtat!! Det låter verkligen som en fantastisk dag, och det förtjänar du verkligen!! Och hey - ÄLSKAR väskan! Så sjuuukt fin! Stor kram hjärtat <3

Kommentera

Publiceras ej