Jösses, en sån fredag det blev igår. 
Började dagen med en lång morgonpromenad  (perfekt att hänga på campinggrannen och hennes schäfer). 

(null)

Det blev en massa solande och fikande + ett överraskande besök från faster och hennes sambo som ville komma förbi och bada 😊.

(null)

På eftermiddagen så skulle jag och campinggrannen gå och hälsa på en tjej som hade med sig delar av sitt butikssortiment till campingen. Notera att vi skulle BARA GÅ DIT OCH TITTA 🙈, men jag "råkade" handla lite 🤩.

(null)
Servetter och ett snyggt nyckelband från (Carolina) Gynning Design

(null)
Armband från Lo-ika

(null)
Silverörhängen & en ny favoritring från Dansk Smykkekunst

(null)

På kvällen sen så blev det räkfrossa och några glas vin förmycket tillsammans på bästa campinggrannens altan.

———————-

Lördag, och jag känner mig HELT slut efter gårdagen! 
Jag mår så himla bra här på campingen i min väninnas villavagn.

Den här dagen kommer garanterat också bestå av sol och bad då vädret hittills ser lovande ut 😎.

Hoppas ni alla har en fin lördag 🥰

6 kommentarer

Hanna

13 Jul 2019 09:55

Låtet som du har det super mysigt <3

Yasmine

13 Jul 2019 16:08

Låter ju hur underbart som helst! :D Kram

MK

13 Jul 2019 16:17

Så fin og innholdsrik dag, og gøy med noe nytt da, hehe, masse fint :D

enna

13 Jul 2019 18:54

Öronhängena var så fina :)

Emelie

13 Jul 2019 23:22

Gynning Design har så mycket fint! Låter som du har en toppensemester! :)

Joanna

14 Jul 2019 12:09

Låter underbart

Kommentera

Publiceras ej