Visste ni att...
 
🌸 jag är 25% tysk (farfar kommer från Tyskland).
🌸 jag har 2 st syskonbarn som jag älskar över allt annat på jorden.
🌸 jag har fotoskräck, avskyr att vara med på kort.
🌸 jag har epilepsi.
🌸 jag skriver dagbok.
🌸 jag är en secondhand- och loppisfantast.
🌸 jag älskar 80-talet.
🌸 jag är BESATT av filmen "Pretty woman" och kan nästan alla repliker utantill, sett den 1000 gånger (jag har räknat).
🌸 jag gråter till alla Disney-filmer.
🌸 jag är galen i hundar.
🌸 jag är ett stort fan av engelska fotbollslaget Liverpool, mina röda änglar.
 
Well, that’s me...
 
(null)
Bästa filmer ever 🌸.
 
 

6 kommentarer

Amanda

17 Jul 2019 16:35

Så roligt att få veta mer om dig!! :)

Emma Engström

17 Jul 2019 19:20

Åhh vad jag faktiskt kan hålla med dig i en del punkter!! KRAM på dig <3

Yasmine

17 Jul 2019 19:47

Så kul att läsa mer om dig! Alltså wow, hur coolt är det inte att du har sett Pretty Woman 1000 gånger?! :D Kram

Jasmine

17 Jul 2019 20:22

Kul att få läsa några korta rader om dig!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar. Jag hoppas innerligt att brudbuketten blir som jag förväntar mig.

Kram

Saga

17 Jul 2019 22:03

Så intressant, kul att få veta mer om dig finis<3 KRAM!

Emelie

17 Jul 2019 22:42

Jag är också loppis-tokig. Och jag gråter med till alla disneyfilmerna! :)

Kommentera

Publiceras ej