Åh, heeeeelt ljuvligt var det att komma hem idag.
Skyndade mig hem efter jobbet; in med väskan innanför dörren, på med badkläder och därefter ner till bryggan - jag har inte ens 1 minut till havet. Guld! Blev alltså årets andra dopp, och även idag lyckades jag undvika att skrika när jag landade i vattnet *haha*.
 
Nu har jag satt mig på min uteplats med lite flädersaft och ska njuta av +28 grader *wohoo*.
 
Om några timmar kommer syrran och hämtar mig - ska få låna någon typ av midsommaroutfit av henne... blir det alltför sent så kanske jag sover där med <3.
 
Hoppas ni själva har en fin lill-lördag!
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Celine

19 Jun 2019 18:20

Härligt!

Matilda Berlin

20 Jun 2019 08:35

Men guuu vad fantastiskt! Har faktiskt inte badat en enda gång än. Måste se till att få till det!! kram fina <3

Kommentera

Publiceras ej