En sån midsommar alltså!
Cyklade ut till min väninna på campingen tidigt igår morses... 

Vi gick upp till dansbanan vid 12-tiden för dans runt stången (eller ja, för att kolla på rättare sagt).

Därefter gick vi tillbaka till min väninnas villavagn för att förbereda lunchen/maten som vi skulle äta tillsammans med några campingvänner...slutade med att vi var 12 personer 🍓. Och jag tror att klockan hann passera 02.00 innan den sista hade gått hem.

Sedan fick jag såklart gosat med hundarna med, inte sett dom på flera månader ❤️.

(null)

(null)

(null)

Tanken var att jag skulle cykla hem under lördagen men eftersom min väninna ska resa till Malaga tidigt idag så tänkte jag bara; varför inte stanna tills imorgon? 🌼

Nu har jag bäddat ner mig i soffan/sängen framför TV:n, sjuuuuukt trött... får sova lite längre imorgon bara.

Hoppas ni haft en fin midsommar 🌸

3 kommentarer

Hilma Eklund

23 Jun 2019 13:02

Guuud så söta vovvar! Förstår att du längtat efter dom <3 Hoppas du får en fin dag, kram!

Matilda Berlin

23 Jun 2019 13:33

Men guu vad härligt det lät hjärtat! Hoppas du får en magiskt bra söndag med!! KRAM <3

Yasmine

23 Jun 2019 17:24

Låter som en härlig midsommar! :D Kram

Kommentera

Publiceras ej