Åh så skönt med helg, äntligen! Helt slut efter en jobbvecka, en hektisk sådan...
Då vädret varit ganska OK idag så tog jag och en kollega en promenad till pizzerian - köpte med mig en grekisksallad som jag åt som lunch 🥗.

(null)

Blev ett stopp på torget på hemvägen med, inhandlade lite till mig själv och även till systerdottern - så kul att köpa barnkläder 🥰.

(null)

(null)

(null)

(null)
Färska blommor måste man unna sig 🌷.

Nu ska jag sätta mig bakom symaskinen en stund och sy lite och sen ikväll blir det TV- och fredagsmys på egen hand.
Hoppas ni har en fin fredag 😊


5 kommentarer

Celine

29 Mar 2019 21:15

Otroligt vackra blommor! Vill också köpa hem <33 Få in lite vårkänsla liksom!

Jennifer

30 Mar 2019 03:32

Åh jag vill också kunna köpa flickkläder :D

Matilda Berlin

30 Mar 2019 04:12

Men mums vad gott och fräscht det såg ut!! Och så himla mycket fina köp!! Kram hjärtat <3

Sara Ekman

30 Mar 2019 08:33

Gott <3

Angelica Wåhlin

30 Mar 2019 10:08

Men vad gott med sallad :D

Kommentera

Publiceras ej