Jösses, jag får verkligen panik om jag inte hinner lägga ut minst en blogginlägg om dagen 😂. Just denna söndag har gått i ett!

Har som sagt spenderat hela helgen hos min väninna på campingen; sol, bad, och dubbla loppisar m.m. Blev några fina fynd! 🤩

(null)
Goliat ❤️.

När jag var på väg hem från campingen så ringde syrran och undrade om jag kunde agera barnvakt till systerdottern - självklart vill man ha mysbesök. Och det är extra kul när hon nästan får fram "Linnéa". 

Nu har lillan äntligen somnat och nu väntar jag bara på att syrran ska komma förbi. Hoppas det blir snart eftersom man ska upp 05.50 imorgon och jobba 🙀.

Och loppisen då? 
(null)

Jodå, fyndade 3 st söta rosetter som man ska sätta på tex väskan, skärpet o.sv

(null)

Och en splitter ny oanvänd klänning (blivande favorit) från Hannalicious X NA-KD.
Allt för 100:- 🤩😊☀️

Hoppas ni haft en fin helg 🥰

1 kommentarer

Linda

05 Aug 2019 05:47

Men så mys!

Kommentera

Publiceras ej