Riktigt skönt att vakna upp av sig själv denna morgon och inte av något mobilalarm kl. 05.50. Och att dessutom vakna upp till solsken. Unnar mig mitt morgonkaffe på uteplatsen, inte mycket annat som slår detta. ☀️☕️
 
Som jag nämnde igår så är jag nu ledig och ska inte jobba förrän på måndag.Yippie. Och varför detta nu då?
Jo, för att min kusin som till vardags bor i Sydney i Australien är nu hemma på ett Sverigebesök. Därför ska vi åka till min ena moster i Grundsund i eftermiddag för en släktträff med mammas syskon, mina kusiner, kusinbarn m.m. Vi gjorde detsamma förra året vilket blev en riktig succé, så nu hoppas jag på detsamma i år.
 
Kan i alla fall bli en låååång & sen dag/kväll.

(null)

Hoppas ni själva har en fin torsdag. 🥰

 
 

6 kommentarer

Anita

25 Jul 2019 11:30

Mysig start! :)

Hilma Eklund

25 Jul 2019 12:50

Åh vad skönt med ledighet och hoppas det blir en mysig släktträff :D! <3

Sara Ekman

25 Jul 2019 15:29

Åh vad kul att de kommer till Sverige o hälsar på! :)

Yasmine

25 Jul 2019 15:57

Nej vad mysigt med släktträff :D Kram

lindajanssons - fashion

25 Jul 2019 18:08

Åh vad mysigt det låter med långväga-besök😊 Hoppas ni får det hur bra som helst🙌

Celine

25 Jul 2019 22:07

Så mysigt med en massa kusinhäng <3 Njut!

Kommentera

Publiceras ej