Jag blir alldeles upprymd av alla bloggar med veckans lista, månadens lista, veckans planer m.m, såååå roligt att läsa 😋.

So why not, klart jag ska göra en egen lista för första gången - blir för juli månad.

MÅNADENS (Juli)

...mående 
Fantastiskt, värmen gjorde allt.

...bästa
Semester, sommar, campingliv.

...sämsta
Hm, kommer inte på något - kanske att man bara hade 2 veckors semester.

(null)

...favorithändelse
Helt klart släktträffen vi hade i Grundsund. Få träffa alla nära och kära, framförallt min kusin som bor i Australien.

...bild

(null)

...godaste
Sallader i massor.

...dryck
Isvatten & citronvatten.

(null)

(null)

...bok
"Med livet som insats", av Carl Déman.

...låt


...köp
Mina beige Joia-tofflor med rosetter på (sjuuuukt sköna).

(null)

...önskedröm
Tågluffa i Europa! En dröm som jag MÅSTE uppleva nån gång.

...vill-ha
En hängande korgstol/stolsgunga på min uteplats.

(null)


6 kommentarer

Celine

01 Aug 2019 08:59

Tofflorna var verkligen galet söta <3

Angelica Wåhlin

01 Aug 2019 14:27

Jaa, älskar såna här listor :D Verkar som du hunnit med mycket denna månad!

Sara Ekman

01 Aug 2019 15:52

Härlig lista :D

Yasmine

01 Aug 2019 16:58

Jag vill också tågluffa i Europa! Min kompis kom precis hem från att ha gjort det i tio dagar :D Kram <3

Emma Engström

01 Aug 2019 19:43

Åhh är så avis på tofflorna, SÅ fina!! KRAM

enna

01 Aug 2019 20:36

Kul att läsa :)

Kommentera

Publiceras ej