Efter en stressig dag med mycket att göra på praktiken så tog jag ett tidigare tåg hem till Stenungsund från Göteborg! Hoppade av tåget och sprang bort till biografen för att hämta ut min biljett till premiären av "The Twilight Saga: Eclipse".

Vid 19.30-tiden började såväl filmen, biosalongen var verkligen full! Och så här efteråt måste jag erkänna att enligt mig är det här DEN BÄSTA FILMEN i serien - hittills. Den innehåller allt; kärlek, intriger, skön action och massa annat :). Toppbetyg från mig!

Nu sitter jag hemma framför TV:n och funderar på om jag ska duscha ikväll innan jag lägger mig eller om jag ska göra det när klockan ringer imorgon!? Hmmm, behöver inte passa någon buss imorgon heller, så jag kan ta det ganska lungt på morgonen! En dusch får ju än att piggna till :).

Hoppas att ni haft en kanonbra kväll!
Eclipse-pussar & kramar ♥


Bildkälla: Google

4 kommentarer

LINDAVIOLA!

30 Jun 2010 22:56

sv; Haha, känns bra! Fan vad tråkig hon är!

LINDAVIOLA!

30 Jun 2010 23:05

sv; minst sagt!

♥ nathalie

01 Jul 2010 00:14

sv. jag med :D! mike posner <3

julia

01 Jul 2010 22:02

åh ja visst är den bra! helt underbar! :D



sv: tack :)

kramar

Kommentera

Publiceras ej