Hallå sötnosar!

Nu har man varit hemma i ca 1 timme efter en hektisk arbetsdag... självklart fick jag sett "T" idag med... Söta kollegorna Johanna & Carina har väldigt kul åt mig just nu <3. Dom märker på mig att något är annorlunda... jag irrar omkring och letar efter saker och ting, glömmer en del och är allmänt överlycklig *haha*. That's real love!

Sitter och laddar inför kvällens avsnitt av "Top Model 15". Följer ni programmet? Har ni någon favorit? Själv sitter jag som klistrad framför TV:n varje måndagskväll, men någon favorit har jag inte direkt skaffat mig...

Har ni förresten något bra förslag på vad man kan köpa till en kusin i 18-års present? En kille pratar jag om...
Ha en toppenkväll!

Puss & kram på er ♥ 

7 kommentarer

Marcus Å

28 Feb 2011 19:39

Tyvärr har jag inga bra tips på 18-års present... Haft en bra dag annars? :)

PussJorvas

28 Feb 2011 21:04

Uhhh T ;) blir han lika nervös över dig då? :)



Sv, Uhlalala, vet kollegan om det? ;)

Anna

28 Feb 2011 21:23

Varför går du inte fram till killen och frågar om han vill ses någondag efter jobbet? :) vågar man inte chansa vinner man sällan.

Marcus Å

01 Mar 2011 08:43

Är på praktiken hela tiden, men det är kul. Vem är den där killen då?

PussJorvas

01 Mar 2011 19:15

Sv, Haha, nice :D

Anonym

01 Mar 2011 22:53

tack, jag har haft det jätte bra ;)

hoppas att du oxo haft det bra!

Marcus Å

02 Mar 2011 19:35

Varför pratar du inte med honom?!

Kommentera

Publiceras ej