Vilken härlig lördag jag har haft. Blev en lugn morgon framför TV:n... Vid kl. 11.00 så fick jag dock ett sms från bästa vännen som undrade om jag ville promenera ner till torget med henne & ta en fika - självklart, svarade jag. Strax innan kl. 12 kom vi iväg och jag tror att klockan var bortåt 15 när vi kom hem. Blev en hel del shoppande efter lönen & en god cappuccino på Espresso house.
 
Nu har det dock mulnat på något så jag ska bädda ner mig på soffan & dra på någon bra film tror jag... kanske att det blir mellon för min del ikväll.
Vad pysslar ni själva med?
 
 
Fick bl.a köpt på mig ett nytt gulligt paraply med spets & ett village Candle ljus :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Boel

28 Feb 2015 17:43

Låter mysigt :)

Sv: Gör det :D

Liborius

01 Mar 2015 00:07

Underbart väder har det varit:)

NICOLE

01 Mar 2015 09:48

Kul att träffas =)

Anonym

01 Mar 2015 15:04

Sv: superbra lördag hade jag :)

Kommentera

Publiceras ej