Herregud, vilket väder(!). Klockan har passerat 19.00 och jag sitter fortfarande på min uteplats, iförd en tunn playsuit :). Har fått ta några små pauser från värmen, skönt eftersom det är väldigt svalt inne i min lägenhet *puuh*.
 
Tänk att det är 1 juni imorgon? Det är helt sjukt vad tiden går fort... Det mest positiva så här i inledningen av juni är att värmen ska fortsätta, pratas om +27 till +28 grader dom kommande dagarna :).
 
Kvällen blir ganska lugn för övrigt, sjuuuuukt mycket att göra på jobbet just nu så jag ska helt klart försöka somna tidigt så hjärnan är utvilad imorgon *haha*.
Vad pysslar ni själva med idag?
 
 
 

6 kommentarer

JoJo

31 May 2016 20:16

jag hoppas verkligen att sommaren är här nu! :)

sv; tack, vad kul att du tycker det. :) är själv nöjd med mina nya köp <3 haha ja, usch.. dessa räkningar som kommer varje månad. ;P

ja, jag tycker att den låten är riktigt bra faktiskt. :) hahah aww! :P

åh vad trist att du inte såg portugisen nåt förra veckan. jag hoppas att du har mer tur denna vecka. :)

hoppas att du har en fin vecka tjejen. har ni också sol och fint väder? <3

ajlimullersandvik.blogg.se

31 May 2016 20:25

Så himla mysigt det låter!! Vi har haft en underbar kväll, lat men underbar :D

Emelie Andersson

31 May 2016 23:11

Helt sjukt hur varmt det är, älskar det! ;)

Sv: ja visst är han för snygg:)

Annelie

01 Jun 2016 00:53

så härligt med sommarvärme! :)

Tuva Björnwall

01 Jun 2016 06:57

såå härligt väder nu alltså!!

Julia

01 Jun 2016 16:52

så härligt :)!

Kommentera

Publiceras ej