Usch och fy för vädret just nu, blir inte klok på det; regn i måndags, strålande solsken igår och idag har vi haft ÖSREGN hela dagen och dessutom en del blötsnö...välkomnar gärna fler soliga dagar nu när en ny månad börjar <3.
 
Jobbat jobbat jobbat hela dagen och nu under kvällen har jag bara kört på filmmys & spelat ordsnack på mobilen. Har ni provad ordsnack? Om inte, var försiktiga, sjukt beroendeframfallande *oops*.
 
Väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan kolla in "True blood", längesen man såg den succén senast - det är något speciellt med vampyrserier :).
Hoppas ni alla har en finfin lill-lördag.
 
     
 
 
 

8 kommentarer

Netti Starby

31 Jan 2018 21:36

Jag har också haft blötsnö och regn idag :-D Kramis

Tina

31 Jan 2018 21:44

Jag håller med, varit jättedåligt väder här med! Regnar och blåser som bara den, så jag hoppas verkligen solen kommer snart så man börjar få lite vår feelings! Har sett att många spelar de spelet, måste testa haha! :) Jag är med galen i vampyr serier! Har någon Crush på de eller något, haha! Vad fin bukett och vas! Juste glömde skriva de sist, han killen hade tagit bort blockeringen ja, har han skrivit något? Ha en fortsatt fin kväll fina du <3

Ida

31 Jan 2018 22:11

Varit riktigt kasst väder idag! kram

Gabriella

31 Jan 2018 22:12

Såå fina bilder!!

Tina

31 Jan 2018 22:34

Sv: Ja de var ett bra citat du sa😍 Neej din stackare! Så typiskt vissa killar att såra och ignorera en, sedan när man börjar glömma honom så tar han kontakt igen! Typiskt! Vad härligt med minikalas, då får han en efterlängtad cykel! För mig blir de bak med vänner och lördag kväll blir de överraskningsfest! Sedan blir de bara mysa med Oskar resten av lördag kvällen och söndag är inte riktigt planerad än! Resten av veckan nu blir jobb och lördag morgon träning innan jobb! Går de bra på jobbet annars? Såklart du ska skryta om ditt kök, jättefint! Ha de bäst finis ❤️

cecilia

31 Jan 2018 23:26

vill också ha soliga dagar!! :))<33

Wanderlust by Jona

01 Feb 2018 07:41

Åh vilken underbar och vårig bukett! :D

Angelica Wåhlin

01 Feb 2018 13:00

Älska tulpaner!

Kommentera

Publiceras ej