5 kommentarer

Carolina

15 May 2019 10:58

Så snygga sommarklänningar!! :D

Sv; haha, ja dem är söta voffsingarna, men däremot är det inte roligt med bakslag. Eller när de börjar komma in i trotsåldern. Han trotsade mig igår då jag släppte han lös och han kommer alltid vid inkallning, men inte igår. Fy satan så arg jag blev :'D

Trist med ryggont!! Vad kan ha hänt? Hoppas att det känns bättre nu då du skrev detta för ett litet tag sedan..
Ja, lite så är det ju. Stundtals har det varit soligt och varmt, men för det mesta regnigt och blåsigt och lite kyligare. Trist, då vi behöver regn förstås men inte såhär mycket :'D

Tack snälla fina du! Hittills har min vecka varit bra och hoppas din vecka också varit bra hittills ❤️

Celine

15 May 2019 12:29

Så fina klänningar! Älskar dem! Vi har verkligen samma stil du och jag haha!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

15 May 2019 13:04

Vilka fina klänningar!

Yasmine

15 May 2019 13:18

Jag är en sån tråkig person som föredrar enfärgade plagg med eventuellt något tryck. Men blommig kan jag inte med tyvärr...!

Annelie

15 May 2019 15:40

men åh vad söta! :)

Kommentera

Publiceras ej