"Du kan inte ⏹ framtiden.
Du kan inte ⏪ till det förflutna.
Enda sättet att få veta hemligheten... är att trycka på ▶️."

Ur: Tretton skäl varför


Tog mig en snabb sväng förbi en secondhandbutik på vägen hem från jobbet. Har ju börjat läsa så herrans mycket den senaste tiden - så jag behöver något nytt! Så why not, hallå 10:-/bok eller 3 för 20:- 🤩. Hittade bl.a "Tretton skäl varför" eller "13 reasons why" som den heter på engelska. Och ja, det är den grymma Netflix-serien i bokformat 😜.

☀️☀️☀️

Nu har jag satt mig på uteplatsen här hemma, benen uppåt sträck (var bara tvungen att unna mig en iskall cider med). +18 grader ☀️.

Hoppas ni har en fin lill-lördag!

(null)

(null)


4 kommentarer

Emma Engström

15 May 2019 19:27

Vad roligt att du börjar läsa mer, har tänkt på om jag också ska det! Vilka fynd :D <3

Sarah

15 May 2019 20:07

Så fint väder ni har :) Roligt att fynda lite :)

Ida - foto & häst

15 May 2019 20:35

Så härligt väder! Har sett serien så himla bra!! Hoppas boken också är det :D

Matilda Berlin

16 May 2019 06:12

Men åhhh! Berätta vad du tycker sen! ÄLSKADE serien, så nu e jag lite sugen på att läsa boken med. Så please tell me =) Kram <3

Kommentera

Publiceras ej