Ligger framför TV:n just nu och kollar in åttondelsfinalen i fotbolls-VM mellan Spanien och Portugal. Go Spanien! Tänkte ha en mysig filmkväll efter matchen eftersom jag har lite sovmorgon imorgon... behöver inte gå upp kl. 06.00 utan en stund efter kl. 07.00. Dessutom får jag skjuts till praktiken, så jag har ingen tidig buss att passa :).

Och efter praktiken blir det till att skynda sig hem, och ett biobesök. Ska kolla in "Eclipse", (den tredje filmen i Twilight-sagan för er som inte har koll :)). Kan inte fatta att den har premiär inatt. Hade tänkt gå på Twilight-kvällen idag där "Twilight" och "New moon" visas som uppvärmning innan premiären... men biljetterna var slutsålda... Eftersom jag har båda filmerna på dvd, så får jag se dom här hemma istället :)).

Någon som ska på nattvisningen, alltså den riktiga premiären?

Puss & kram på er ♥


Bildkälla: Google

8 kommentarer

Nathalie

29 Jun 2010 22:06

Skulle vara snällt om du ville svara på min kvällsfråga!

Malin

29 Jun 2010 22:23

Okej, det hoppas jag verkligen! :D<3§

MATHILDA ღ

29 Jun 2010 22:37

SVAR Tack så mycket! :D

Malin

29 Jun 2010 23:06

Näe, jag har fastnat inne vid datorn. Ska rycka mig ut imorgon:) Händer nått roligt för dig?

LINDAVIOLA!

29 Jun 2010 23:44

sv; och så blev det, ganska trist :s.

Linnea

29 Jun 2010 23:50

sv; hehe aa man kan inte sluta kolla på serien så blev några styckna :D

linda: Mote, shopping og livet i Trondheim

30 Jun 2010 00:40

gleder meg til å se den

Eroooticaaa

30 Jun 2010 22:21

Åh tack så mycket :))

Kommentera

Publiceras ej