Morning folks!

Själv har man varit upp sedan kl. 8.00 i morses! Vaknade till av några småkillar som lekte och gapade utanför mitt fönster :S. Men men, jag skulle ändå upp då eftersom jag hade bokat tvättstugan - det tidiga passet!

Så hela morgonen har jag pendlat upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan, däremellan hann jag även kila bort till affären och handla en massa mat till mitt tomma kylskåp... så nu är det klart!

Just därför har jag inte hunnit göra något annat idag, och några direkta planer har jag faktiskt inte heller! Hade tänkt kika in Sveriges bronsmatch i handbolls-VM sedan vid kl. 14.30! Hoppas verkligen att det kan gå vägen där med en seger :).

Sen ska jag se reprisen av måndagens Top Model-avsnitt kl. 19... plus att det sedan är "Solsidan", "Time out" och en massa annan humor m.m på TV...
Vad hittar ni själva på denna dag?

Puss & kram på er ♥

6 kommentarer

FIONA - ja, som hon i shrek

30 Jan 2011 11:59

den var bra :D

Marcus Å

30 Jan 2011 13:31

Jag var ute med en kompis igår, vilket var väldigt trevligt!



Hur har du haft det? :)

Nathalie

30 Jan 2011 13:50

idag pluggar jag matte i lugnt tempo samtidigt som jag sitter framför datorn^^ en slappis dag!

ems

30 Jan 2011 16:12

ursch för magsjuka!

ja det tycker jag verkligen att du ska ta och göra :D

Annika

31 Jan 2011 08:55

hade du en bra dag igår?:)

PussJorvas

31 Jan 2011 16:53

Ush, hatar när man vaknar av skrik eller så :'c fast det jag hatar mest på morgonen är kråkor. Dem älskar att hata mig.



SV. HAHA tack, 3Dbrillor från bion xD

Fan vad härligt!

Kommentera

Publiceras ej