Morning,

Brrr... jag ryser bara jag tittar ut genom fönstret, riktigt höstrust ute idag!
Sitter hemma hos mina föräldrar och har nyss avnjutit en stor mugg kaffe. Pappa är iväg så jag och min fina mamma skall hitta på något idag - bara vi två. Får se vad det kan tänkas bli ♥.

Annars laddar jag inför mina 9 fridagar som börjar imorgon... då skall jag ta mig en liten sovmorgon och därefter ta mig ner till jobbet och hälsa på kollegorna som jag inte sett på flera veckor :).

Just det, har streamat ner det senaste "Vampire diaries"-avsnittet, och det tänkte jag kolla in idag också..
Som sagt - det finns en del att göra.
Vad gör ni själva?


1 kommentarer

E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg - åker idag till Rom

30 Oct 2011 11:14

Superfin och härlig blogg!



Bloglovin'byte? :)

Kommentera

Publiceras ej