Godmorgon världen!
 
Oj, oj, oj vilket väder vi har ute idag här på västkusten! Strålande sol och värmen ligger på - och ändå är det sista augusti idag, riktiga hösten börjar imorgon... Men såklart, idag ska jag gå ner till torget tänkte jag och bara "glida runt" lite. Köpa min cappuccino och sätta mig utmed gästhamnen och kolla in alla båtar! Tänkte att jag skulle ta med mig kameran också och ta massa fina bilder :).
 
Helt otroligt att det redan är fredag! Den här veckan har verkligen flutit på som bara den. Jag hoppas att vädret kan hålla i sig och att veckan slutar bra...
Satt hela gårdagskvällen och kikade på resor... Tänkte att jag skulle ta med mig min syster någonstans ut i Europa - kombinerad julklapp & 25-års present till henne.
 
Vad hittar ni själva på en strålande fredag som denna?
 
 
 

2 kommentarer

Bella Davis - MODELL BLOGG

31 Aug 2012 12:33

låter ju helt underbart :)
allt bra med dig idag ? kram :)

Jeanette

31 Aug 2012 13:39

sv: Får hoppas på det! :) Hon var sjukt bra.

Kommentera

Publiceras ej