Godmorgon världen...
 
denna sista dag år 2012! Sitter och tänker tillbaka på det gångna året och allt roligt som egentligen har hänt; jag jobbade i Norge och lärde känna en massa underbara människor, jag gjorde 2 st superroliga solresor till Alanya i Turkiet, jag fick min nya lägenhet och flyttade in i den... plus en massa andra roliga händelser. Tänkte att jag skulle sätta mig senare idag och göra i ordning bildkollage :).
 
Vad gör mina fina läsare själva en dag som denna?
Jag har ingen nyårskänsla överhuvudtaget idag - det känns bara som en regnig tråkig höstdag :(. Jag har faktiskt inga planer inför kvällen - ska i alla fall hem till mina föräldrar och äta middag... så får vi se vad kvällen bjuder på!
 
Ska i alla fall dricka champagne i massor & kolla in fyrverkerierna.
Hoppas ni alla får en finfin nyårsafton :)
 
Nyår 2011...
 
 
 
 

11 kommentarer

MADDISENJ

31 Dec 2012 10:37

Gott nytt år vännen! Hoppas du får ett härligt slut på detta år och en underbar start på det nya :D

S

31 Dec 2012 11:05

Det är bra när man ser tillbaka med glädje. Gott nytt år! :)

Liborius

31 Dec 2012 11:56

ja min pojkvän brukar vara duktig på det där :)
låter som att du haft ett bra år:)

Meia Lindholm

31 Dec 2012 12:52

!!!! Jag vill tacka dig som är med i veckans blogg och gör min statestik högre. !!!!
Kolla gärna inlägget här ♥:
http://mejjsy.blogg.se/2012/december/gott-nytt-ar-2.html#comment.

Kramar Mejjsy. (PS. ALLA FÅR SAMMA SOM ÄR MED)

emma ~ sjufoto! ★

31 Dec 2012 13:34

sv: tack så jättemkt! c: Snygga bilder!

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

31 Dec 2012 13:41

sv; tack detsamma! :)

Rhoda Rodis❤

31 Dec 2012 13:47

Sv: tack HAHAHA aha

Meia Lindholm

31 Dec 2012 13:48

Så kul att du verkligen tar dig tid och skriva gott nytt år. Tacksam!
Gott nytt år på dig själv!
Nu finns det frågor hur 2012 har varit, på min blogg.
(länk: http://mejjsy.blogg.se/2012/december/fragor-om-2012.html#comment)
Kanske något du ska lägga ut? Så dina läsare också får se!

Puss och gott nytt år hälsningar Mejjsy.
Vi ses 2013 nästa gång då! :)

** ALLA FÅR DETTA MEDDELANDE SOM HÄLSAR MIG GOTT NYTT ÅR ***

- behuy -

31 Dec 2012 14:25

GOTT NYTT ÅR :)

emelie andersson

31 Dec 2012 14:27

sv: ja det låter bra :D hoppas du får en fin kväll ;D

Kommentera

Publiceras ej