Underbara lill-lördag...
 
Eller ja, jag ska inte överdriva helt och hållet. Vädret är verkligen trist och jag är väldigt väldigt trött - men det ska vi ändra på. Idag jobbar min bästa vän Lisa hela dagen så jag ska ta mig en promenad ner till torget nu på förmiddagen och hälsa på henne på jobbet... vi har inte setts på över 2 veckor, längtar längtar... :).
 
Jag började städa här hemma igår, men kom inte så långt *haha*. Tröttnade efter 30 minuter och nu ser det värre ut än vad det gjorde innan jag började städa. Tack och lov finns det ingen här hemma som tjatar på mig att jag ska göra det och det och det... tar allt i mitt egna tempo :). Så jag får fortsätta med städningen i eftermiddag tror jag...
 
Vad gör mina fina läsare denna lill-lördag? Höstlov?
 
 
 
 
 

5 kommentarer

cheersisterss

31 Oct 2012 09:40

hur mår du idag då? :D kraam

Alex & Edit

31 Oct 2012 09:47

Fin blogg, bloglovin byte? :)

Julia

31 Oct 2012 10:53

Frågestund på bloggen.
Ställ gärna nån fråga!:D

Delila

31 Oct 2012 11:01

Hahaha tur för dig att ingen tjatar :D ! HA en bra dag :)

Edit och Alexandra

31 Oct 2012 13:06

SV: Okej men säg till när du lagt till oss så lägger vi till dig med en gång<3

Kommentera

Publiceras ej