Hello sunshines,
 
Oops, det blev ett väldigt sent första inlägg... Helt sjukt egentligen, idag är det den sista juni - redan halva 2013 har gått! Det känns verkligen helt otroligt - eller vad säger ni själva?
 
Jag är precis hemkommen efter en helt förmiddag med fina mamma. Hon kom och hämtade mig strax innan kl. 10.30 och så åkte vi till ett ställe i närheten som heter Adenmarks (där finns sko- och klädaffärer). Dom har precis startat sin megastora sommarrea. Stora tält är uppsatta utanför och mängder av klädstänger uppställda... sen är det bara att gå där och frossa :). Jag plockade på mig massor med plagg, men dessvärre i princip allt förstort. Ah. Men jag fick bl.a med mig en supersnygg kavaj hem - visar upp den senare under dagen :).
Efteråt åkte vi till torget och jag fick köpt mig en frapino espresso på Espresso house *mmm*.
 
Bästa vännen Lisa sms:ade mig förut och undrade om jag ville kika bort till henne en sväng vid 20-tiden ikväll(!). Absolut vill jag det :).
 
Nu ska jag nog sätta mig ute i solen några timmar - toppenväder idag :)
Vad gör ni själva denna söndag?
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Cajsa Lindahl

30 Jun 2013 15:02

hehe ja! tycker jag med men jag gör sällan snartvita bilder.

Kommentera

Publiceras ej