Halli hallå,
 
Usch & fy för detta söndagsväder. Ligger just nu hemma framför TV:n och kollar in min absoluta favvisserie ever "Ally McBeal" - börjat om från början med den första av fem säsonger... äger såklart att dessa 5 dvd-boxar *hihi*.
 
Som jag berättade igår så åkte jag ner ganska tidigt till Bengans i Göteborg igår i det strålande solskenet(!), och fick frossat bland alla vinylboxar, hittade 15 st guldkorn :). Kan inte påstå att jag är någon Carola-fantast, men det känns ganska nostalgiskt att ha hennes debutplatta :).
 
----------------------------------------------------------------
 
Denna söndag tar jag det ganska lugnt som sagt. Ska strax kila upp till tvättstugan och hänga upp dom första tvättlassen... Senare i eftermiddag ska jag dessutom laga en massa mat & fixa lunchlådor till kommande jobbvecka - fick ju handlat förut.
 
Vad hittar ni själva på denna lilla söndag?
 
Några av guldkornen från igår...
 
 
 
 

6 kommentarer

emelie andersson

14 Dec 2014 13:19

sv: ja, den är ju det! Både originalet och den akustiska versionen tycker jag :)

ja den har varit bra, hur har din varit då?<3

JoJo

14 Dec 2014 13:28

vad roligt att du hittade så många guldkorn att ta med hem! :D

sv; ja det är mysigt med lucia! vad roligt att du hade glitter i håret på jobbet i fredags! :) jag brukar ha tomteluva på mig på jobbet dagarna innan jul, får ofta komplimanger då jag med. det är uppskattande att få det. <3 hihi!

åh, lyx att du bara kan åka och spendera förmiddagen sådär i göteborg. skulle jag också vilja! :( hoppas du hade en mysig stund hemma hos föräldrarna sen :) jag var och julklappsshoppade lite igår med en vän och fikade lite. sen var jag hem till mitt hjärta på kvällen och senare idag ska vi på julbord :) innan det ska jag skriva lite julkort och kanske slå in någon julklapp :)

linda

14 Dec 2014 14:22

Carola! :)

Julia

14 Dec 2014 15:33

lät som en skön söndag :)

Paulina

14 Dec 2014 15:38

Hej! Är du intresserad av smink, skönhet och små tips som
kan hjälpa dig inom vardagen? Just nu skriver jag om handkrämer!

Har du någon favorit handkräm?

Välkommen till Onlypaulinaa!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

15 Dec 2014 17:29

Vad roligt att du hittade lite smått och gott att köpa:)

Kommentera

Publiceras ej