Spola fram till 3:50 in i videon, GRYM låt!
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer

JoJo

20 Dec 2014 12:17

jag älskar den här låten! :D

sv; jaa jag också! visst är den snygg?! *.*

ja julstjärnor är fina tycker jag med. själv har jag en sån fast rosa - höststjärna <3

skönt för dig att du märker en liten, liten förbättring av ryggen och jag fortsätter hoppas att det går åt rätt håll för dig med ryggen! <3

hoppas du får en fin helg! :)

Tina Olofzon

20 Dec 2014 12:20

Sv: ja skorna är så värda pengarna! :)

Så mysigt! Hela familjen samlad på julafton då!:) Jag är ledig måndag, jobbar tisdag kväll sedan på onsdag ska jag fira jul hemma med min mamma,pappa,syster,farmor,farfar,mormor,en utav mina kusiner,min morbror och mammas nära vän som är mamma till min kusin! Sedan på juldagen firar vi jul hemma hos min farmor och farfar för få är det;
Jag och min familj då, min faster och hennes kille och deras barn, mina gudföräldrar och min systers gudföräldrar!

Så det blir som två julafton! Så mysigt!:)
Nu är det endast 4 dagar kvar! Vill över hela mitt hjärta att snön kommer snart :(
Ha en toppen lördag gumman! :)<3

JoJo

20 Dec 2014 12:48

sv; ja han är GRYM på att göra musik, älskar hans låtar! :)

åh dom är så söta dom där mini-julstjärnorna. har också varit sugen på en sån ^^ ja lägg gärna upp bild sen på dom ^^

tack detsamma fina du! <3

Julia

20 Dec 2014 13:04

älskar låten och videon passar bra in :)

emelie andersson

20 Dec 2014 13:43

sv: ja visst var den bra :)
ja den var verkligen toppen, du får njuta av din lediga dag och hoppas att promenaden gick bra :)<3

Tina Olofzon

20 Dec 2014 13:44

Sv: ja jag är exakt likadan! Tycker mer om värmen än vintern, men just på julafton är snön ett måste för att få en riktig julkänsla!

Den låten var riktigt bra!!

Ha en fortsatt fin lördag!<3

Lillabus

20 Dec 2014 14:06

Min flash vill inte uppdateras så kan inte kolla nu :(

Har slått in de sista klapparna och ikväll blir det bio. Imorgon blir det mest lugnt.

Erika

20 Dec 2014 15:47

Det är så härligt med musik :)

MALIN

21 Dec 2014 12:13

Håller med dig - riktigt bra låt!

Kommentera

Publiceras ej