Hello lovely readers,
 
Det blev ett sent första blogginlägg från mig idag - men har verkligen haft fullt upp.
Vaknade ganska tidigt i morses, tog mig en dusch, grejade lite här hemma, gjorde mig i ordning, tog en morgonpromenad med hunden och vid 10-tiden gick jag ner till torget :).
 
Gick in på Gina Tricot och provade mig runt mellan alla fina singoallatoppar - det hela resulterade i att jag fick med mig en svart hem *love it*.
 
Just nu sitter jag hemma vid datorn och pendlar fram och tillbaka mellan lägenheten & tvättstugan - ska väl alldeles strax kila bort dit och hämta hem den sista tvätten.
Om solen fortsätter stråla så ska jag nog gå ut en stund på uteplatsen och försöka få lite mer färg :).
 
Vad gör ni själva denna lilla lördag?
 

Min svarta nya singoallatopp, 149:- hos Gina Tricot :)
 
 
 
 
 

5 kommentarer

V I L M A L A ♔

31 May 2014 15:28

ÅHH så fin topp! kram ♥

jonna

31 May 2014 17:52

härligt :)
ja,det fick bli lite ändringar. :) Hade tråkigt igår. hehe. Tack :)

Ester

01 Jun 2014 10:12

Åh gud så fin den var!!

Julia

01 Jun 2014 18:50

fin topp :)

Clara

01 Jun 2014 23:06

Så fin!

Kommentera

Publiceras ej