*Gäsp gäsp*.
 
Uh, precis som igår så var det väldigt jobbigt/svårt att komma ur sängen när väckarklockan ringde vi 05.30 :(. Kunde inte helgen vara i några dagar till - men men, som vi brukar säga, snart är det helg igen :).
 
Sitter just nu och avnjuter det sista av mitt morgonkaffe framför MTV breakfast club, ca 20 minuter kvar tills dess att jag måste kila bort till bussen och åka ner till jobbet.
Blir som sagt jobb idag med mellan kl. 7-16... och efter jobbet så hoppas jag att man kan ta sig en promenad hem, beror på vädret.
 
Ikväll ska jag unna mig ett varmt bad (redan planerat), och såklart kolla in "Paradise hotel".
Vad gör ni själva denna lilla tisdag?
 
 
 
 

3 kommentarer

Emelie Andersson

25 Nov 2014 09:08

Sv.: tack så mycket, kul att du tycker det :D

Tina Olofzon

25 Nov 2014 10:24

Sv: Ja det kan ju inte bli en så mycket bättre vecka ju! Jag ska jobba hela veckan förutom på Lördag då jag är ledig! Sedan blir det julstäda och julpynta med mamma innan jag börjar jobba för jobbar mest kväll! Så lördag blir det en hel julstäd och julpynt dag! Så mysigt:)

Åh vad mysigt med ett varmt bad! Paradise hotel är så bra! Har du någon favorit?:)<3

Fanny

25 Nov 2014 21:25

Vad jobbigt att behöva gå upp så tidigt!

Kommentera

Publiceras ej