Hello lovely readers,
 
Vad tvungen att ställa mig upp i soffan och hoppa förut (haha, ja lite överdrivet - men sån är jag). Why? Jo, för att jag såg i tidningen att kl. 17:55 i eftermiddag, på Kanal 5, så visas en av mina gamla favvisfilmer "What a girl wants" med Amanda Bynes. En tonårsfilm - askungesaga, men jag lipar alltid till filmen - och dessutom finns det söta pojkar med i filmen ♥. Har ni inte sett den, så SE DEN!
 
Den här lördagen har inte bjudit på så mycket hitills; tog mig en promenad bort till affären förut i den regniga blåsten - på hemvägen så blåste mitt paraply sönder & handtaget släppte på min ena påse... eller ja, succé, som man också skulle kunna kallas det.
 
Nu ska jag ta mig en stor mugg kaffe, lite lördagschoklad, och kolla in det senaste avsnittet av "Vampire diaries". Trevlig lördag på er!
 
Missa inte filmen sedan...
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer

Lillabus

18 Oct 2014 13:14

Bra film faktiskt, även om det inte är en av mina favoriter :)
Låter som att du har en bra och mysig lördag.

F E L I C I A

18 Oct 2014 13:15

Jag har nu dragit vinnaren till veckans blogg!
Kika in om det blev du!

- Caroline

18 Oct 2014 13:17

Tycker den är så bra :D

sv; ja håller verkligen med!

freja

18 Oct 2014 13:18

Åh jag minns den filmen! x)

linda

18 Oct 2014 13:33

det håller jag inte med om, jag gillar mest molli :) men igår var josefin super bra! :)

fashion

18 Oct 2014 14:50

den är sjukt bra :D

Julia

18 Oct 2014 15:06

kul! :)

Emmy

18 Oct 2014 16:46

Åh den får jag ta och kolla på, gillar sådana tjejiga tonårsfilmer :D

MADDISENJ.SE

18 Oct 2014 17:12

Tack tjejen. Ska försöka skriva ett inlägg för varje vecka i graviditeten ;)

Kommentera

Publiceras ej